En del väntar på att de ska se ljuset i tunneln.

Varför inte ta ett kliv framåt och tända det där jäkla ljuset själv?? 

Jag har växt idag - jag har säkert blivit en halv cm längre av stolthet över mig själv. Under ca ett år har jag förvånat mig själv om och om igen när jag verkligen har vågat ta ett kliv framåt, vågat göra saker jag aldrig ens vågat tänka tanken bara. En önskan att våga har alltid funnits, men det steget har varit ett sjumilakliv bort. Så klart har jag massor, oändligt mycket mer jag önskar att jag vågade och kunde, men jag är glad för det lilla, och det lilla är väldigt stort för mig.

Min chef säger inte bara att jag har elvispar i hjärnan som blandar ihop alltihop, hon säger också att jag ska tro på mig själv och min kunskap. Den lärdomen har jag tagit åt mig och idag visade jag mig själv att jag är fan inte så kass som jag ofta tror.

Det är en härlig känsla och jag hoppas den håller i länge!

Jag har även idag fått en ny design på min blogg - det är Isabella som har skapat den. En något utdragen snuttis, men det kan jag leva med. Tack så mycket gumman!

Imorgon ska vi fira att denna gympatermin är slut med festligheter på Tollarps pizzeria - brukar vara en "trevlig" tillställning - om inte annat så är det alltid kul att träffa sina vänner!

Förresten så är min rygg fortfarande jobbig, speciellt på morgonen, men framåt eftermiddagen är jag något rörligare så det är väl ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0