Pizza och midsommarmat

Ikväll har vi varit på gympa avslutning i Tollarp. Som vanligt åt vi pizza, men idag hoppade vi faktiskt över vinet. Vi hade samtidigt ett litet möte där vi gick igenom sommarens utbildningar och nästa termins schema. Avtackade även de tre tjejerna som slutar med fina orkidéer och ordförande höll ett vackert tal..

Bodil frågade hur det blir midsommar... Elina har bjudit oss till sig, likaså Bodil. Jag bryr mig egentligen inte om var vi festar, bara vi gör det tillsammans. Vi är oftast hos Elina och festar och det var jätte längesen vi firade midsommar hos Bodil.

I alla fall så tycker jag att vi skiter i att ha fest hos någon - var en tar med sig lite god mat, något gott att dricka och tält och sen sticker vi ut allihopa till en strand eller mysig skog och festar och har skitkul och sen på morgontimmarna slocknar vi helt utmattade i våra tält.



Vad sägs? Bra idé va??

Kommentarer
Postat av: Isabella

Skitbra idé, och vad som är en ännu bättre idé är att jag har fest hemma på midsommar! SKITBRA! :)

2009-05-08 @ 09:42:45
URL: http://annaisabellathell.blogg.se/
Postat av: Anonym

det låter skönt och jag vill nog att Roberth och michelle förljer med. Han har faktiskt aldrig tältat. Tänker på min hund bara, extra jobb.

Snygg design på sidan, men var blev Mitt liv som Snuttis av? Kramis

2009-05-08 @ 10:27:48
Postat av: sus

oj det tänkte jag inte på.. Men ni som läser den vet ju att det handlar om mitt liv.

2009-05-08 @ 18:12:58
Postat av: sus - svar till Bellas kommentar

Dream on gumman... Man frågar först.

2009-05-08 @ 18:14:35
Postat av: bella

jag har frågat, bodil hörde ju till och med när du sa ja!

2009-05-08 @ 18:58:34
URL: http://annaisabellathell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0