Tänk om man bara kunde få njuta av solen

Jag älskar solen, Jag älskar njutningen av solens strålar mot min kropp, men inte tusan har man tid att ligga och sola. Jag har tillbringat största delen av denna helg med att gräva. Jag har visserligen en dålig rygg, men jag kan bara inte låta M göra allt själva. Vi vill ju bli klara med poolbygget så vi kan njuta av den underbara solen och det iskalla vattnet.

Vi eller rättare sagt JAG trodde att vi möjligtvis skulle kunna bli färdiga med det stora hela denna helg, men trots att vi slitit från tidig förmiddag till väldigt sen eftermiddag både lördag och söndag har vi fortfarande kvar en halv sida att gjuta. Jag har i alla fall börjat fylla igen kratern och det är lite roligt, trots att man får valkar och vattenblåsor i händerna, men guud vilket slit det är. Man får se det lite som träning så går det bättre.

För en tid sen beställde jag lite böcker från Bokia och idag hämtade jag ut dem. Det är fortsättningen på filmen Twilight. Ni vet den lite udda, men underbara kärlekshistorien om Edward och Isabella. Jag köpte även första delen, den som filmen är baserad på "Om jag kunde drömma". Jag tyckte om filmen, men jag tror boken är mycket bättre.



Sov gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0