Imorgon säger jag GRATTIS BIIINA!

- Jag är så trött att jag nästan inte kan andas, var min mans första ord imorse.. Den har jag inte hört förut, och lite senare idag hörde jag en annan lite udda förklaring hur trött man kan vara. - Jag är lika trött som ett ålderdomshem. Jag själv har annars varit ganska pigg idag för ovanlighetens skull, men hör man allt folk runt omkring sig går och gäspar och ser allmänt dåsiga ut så blir man själv lite pömsig. Det är bara en som alltid är speedad, men hon var inte på jobb idag.

Nu ikväll har jag tömt en hel bokhylla på böcker och det beror helt och hållet på att jag vill inte ha dem längre. De bara står där och samlar damm. Böcker som man redan har läst..vad ska man med dem till? Är det någon som vill ha böcker? Det är en allsköns blandning, mest inbundna böcker. Nu ska jag lägga dem i lådor och sen ska de förpassas till förrådet som redan är fullt. Jättekul!! Inte alls..

På lördag har vi Inspirationsdag i Tollarp - gympa från kl 10 - 18! Jag förstår inte hur jag ska orka, men jag intalar mig att det är olika muskelgrupper i varje pass som får arbeta så därför orkar man, men nu är det ju inte så, men man orkar ändå - för att det är så roligt! Vill man kan man, orkar man inte så gör man det ändå, men då maskar man lite... jag är ju elit på det också.

Och imorgon fyller Sabina 16 år! Grattis till dig en dag i förskott för imorgon glömmer jag det säkert för jag gympar typ hela kvällen.





Sabina och Josefine



Josefine och Sabina, 5 år äldre



GRATTIS SABINA 16 ÅR!!!
HURRA HURRA

Snart är det Greys!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0