Efter bastu kommer massage..

I alla fall om det är söndag och vi har ont i kroppen hela familjen - då kan man muta dottern eller mannen att massera, om man gör likadant på dem så klart. Jag tror att det var lite av bastuvärmen och lite av massagen som gjorde att jag kunde resa mig ur sängen imorse utan att låta som en säl i en parningslek, typ..

Sovit hur gott som helst, inget svett...det finns nog inget kvar är jag rädd. Måndag-morgon-trött, men annars som vanligt. Grått. Vädret är som en nytvättad grå filt som inte har centrifugerats.

Lugnt och skönt på jobbet - många är i Tyskland för tillfället så tystnaden är nästan skrämmande emellanåt.

Många har förvånats över hur man orkar träna en hel dag....
- För att det är roligt så klart!
- Men så många timmar, du måste ha något fel i hjärnan.
- Ja det har jag säkert, men jag har ganska roligt ändå.
eller
- Guuud, du är ju inte klok!
- Nähä, nä det är jag kanske inte... och?

Sen var det så klart många som inte kunde tro att jag, Sus klarar av att träna en hel dag - haha, det gör jag inte heller. Jag är ju expert på att maska!!

Nu ikväll har jag helt och hållet botat min träningsvärk - jag har varit på step!!  JÄTTEKUL!!!! Snart uppvisning - endast en träning kvar.. Ska sus klara det eller inte? Hahaha spännande!! Ni får gärna komma och titta!



Kommer ni ihåg??? Var det förra året eller föregående år?

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0