Jag saknar min syster!

Jag har inte träffat min syster Camilla på jättelänge och saknaden är stor!



Vi har bestämt att vi ska ut och shoppa en lördag i December, bara hon o jag - INGA BARN får följa med!
Det ser jag fram emot.

För ett tag sen ville min kollega Ann så gärna se hur mina syskon ser ut eftersom jag ofta pratar om dem, så en dag skickade jag lite bilder till hennes mail på jobbet. När hon fick se nedanstående bild så bara tittade hon konstigt på mig..



- Varför skickar du en bild på dig själv?
- Hallå, det är inte jag, det är Camilla.
- Tror du att jag är dum i huvudet, jag ser väl att det är du.
Det tog ganska lång tid innan jag kunde övertyga henne om att det är min syster. haha

Nu är vi inte riktigt så lika längre, men det kommer säkert igen.



Idag har jag varit och fått den omtalade sprutan. Jag hade ingen aning om att man var tvungen att sitta ner i 15 minuter efter sprutan för att de ska se så man klarar den och inte får några allergiska reaktioner. Då satt jag hela tiden och tänkte på att jag kände mig konstig i kroppen, kände mig yr - snart svimmar jag kanske.. jag mår nog lite illa..
Jag övertalade även min dotter att följa med och ta sprutan. Hon var helt anti mot den innan, men hon litar på att mamma vet bäst. Än så länge inga konstigheter, inte ens ont i armen som alla andra tydligen har.

Körde igenom steppen nu ikväll och tycker väl att den sitter bra. Det ska endast vara av nervositet om jag missar något nu.

Snart Greys - snyftingtime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0