En vanlig måndag..

Och en ganska bra måndag också trots att jag var trött, men det hör väl till.. Det är ju meningen att man ska vara pigg och alert när en ny vecka börjar, men det har aldrig funkat för mig.

Fick besök ifrån Schweiz idag på jobbet. Vi gick igenom lite inför budget och jag fick även träffa den nya tjejen som arbetar på kontoret där nere. Ung, skitsnygg tjej som såg ut som en fotomodell och det tyckte nog singelkillarna också för där var en del som inte kunde släppa blicken ifrån henne...

Step passet ikväll var hårt som vanligt. Denna terminen har hon verkligen ansträngt sig för att låren och vaderna ska suga rejält, men det är ju så himla kul så man står ut..

Amadeus och lillkillen börjar så smått bli lite mer kompisar. Amadeus är fortfarande lite elak mot honom emellanåt, men det går ändå bättre. Vi är fortfarande inte överens om ett namn till lillen än, men det lutar nog mest åt Maximus eller Milton - det är hur svårt som helst!



Han är för rolig när han ser sin egen spegelbild - han tror ju att det är en annan katt och så gör han lite sidoskutt och slår på spegeln. Han är även en hejare på kattfotboll, en riktig lirare - man har inte en chans att ta bollen ifrån honom. Imorse hade han även kapplöpning med mig i trappan och när jag gick in i tvättstugan så satt han kvar i trappan och kallade på mig för att sen ha kapplöpning uppför trappan igen.

Seeya


Kommentarer
Postat av: NiklasSysterSara

Vilken liten gulltott han är :)

2009-10-07 @ 15:17:07
Postat av: sus

Visst är han! En helt underbar liten kille som inte är större än att han får plats i handen

2009-10-07 @ 18:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0