Födelsedagskalas

Efter lite kuligt inköp i Bromölla var det bara att köra hem och sätta igång med tårtbak, pajbak och matlagning. Kände mig något överstressad, men min härliga familj var till god hjälp.

Vi hann t.om sitta ner och lugna ner pulsen i 10 minuter innan gästerna anlände. Det blev fullt hus kan man säga - det blir ju ganska många när man samlar ihop släkten.



Födelsedagsgrisen och min syster Catharina



Henke kan inte hålla sig ifrån Isabella medan hon lockar Cathys hår



Minstingen på kalaset - Elliot





Mormor, lille Elias och Camilla



Elias och Sabina. Elias har börjat bli väldigt främmad för alla och när Niklas satte sig vid sidan blev Elias hysterisk och när han lugnat ner sig satt han som paralyserad och stirrade på Niklas i säkert 10 minuter.

Efter några timmar var alla mätta och belåtna. Camillas bil började läcka bensin precis här utanför så hon vågade inte köra hem utan fick låna min bil istället. Samtidigt körde mamma och Roland hemåt.

Vi andra fortsatte dricka vin och äta godis, körde även några låtar med Guitar Hero, men både Janus och Åke var värdelösa så låten avbröts. Ni får faktiskt ta och köpa en PS3 och öva hemma tills nästa gång.

De sista körde hem vid elva och vi andra tittade på en halv film innan ögonen gick i kors och sängen kallade.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var ett jätte trevligt kalas med god mat och gott vin.Tack för allt det var en trevlig kväll kramis

2009-10-25 @ 18:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0