M fick ett stort A

Mikael skulle vara på körskolan redan kl.06.30 imorse, och kallt som tusan var det. Underställ och extra tröja åkte på. Jag körde till jobbet i vanlig ordning och var skitnervös för M. Han är lugnet själv så han var ju inte ett enda dugg nervös, så då är det ju tillåtet för mig att vara det i hans ställe istället..

Halv 9 började själva uppkörningen och jag skulle jobba - hade tankarna på allt utom arbetet.. När kl närmade sig 11 och jag inte hade hört ett ljud var jag så nervös att jag knappt kunde andas. Va tusan hör han inte av sig för??? När jag just satt mig för att äta lunch kom beskedet - YES!!! Min lilla snuttegubbe hade klarat uppkörningen, min egen lilla älskling har fått en extra bokstav på körkortet!

Och just idag fyller Ann på mitt jobb 40 år!! Hon har rymt till Tyskland några dagar, men hon kommer inte undan..jag skickade ett litet sms till henne under förmiddagen och berättade för henne vad som väntar nu när man passerat 40..ni vet de grå börjar dyka upp, rynkor på halsen och snacka inte om att även hon blir en svettandes klimakteriekossa..så småningom i alla fall. Blöja och lavemang kan jag vänta med och berätta om när hon fyller 50..



Eftermiddagen var seg som bara den. Jag avslutade arbetsdagen redan innan fyra och körde hem och sov. Hur sjukt trött får man vara egentligen. Kände inte alls för att gympa men tvingade på mig träningskläder och sen körde jag till Tollarp i 130 för att genomföra ett intensivpass och när jag ändå var där så gick jag även på aerobicen. Nu är jag trött i kroppen också - kanske jag sover gott i natt.

Har förresten hittat bot mot mina svettningar - jag sover utan täcke, endast lakan och med öppet fönster - fryser som fan men slipper svettningarna. En urusel lösning, men för tillfället den bästa.

Imorgon fredag igen och jag får panik - jag har fortfarande inte köpt något till bella i födelsedagspresent!!!
Ge mig tips - please!!!

Sega bananer är ganska gula. Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp såklart en rattmuff till henne, och ett prensentkort på tatuering, dags för kroppskonst nu när hon är myndig

2009-10-16 @ 09:40:01
Postat av: sus

Jag vill inte köra runt med en rattmuff! Hon kommer ju att köra min bil.. Tatuering har jag erbjudit, men hon kan inte bestämma sig så det får hon själv bekosta.

2009-10-16 @ 19:19:36
Postat av: Jessica

130 vet jag att du körde i! ;) haha

2009-10-17 @ 00:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0