Jag har ADHD

Min kollega Ann hinner inte med allt roligt som finns att göra, som t.ex spela guitar hero, titta på film mm. Hon hade berättat för sin man om att jag har alltid tid för sånt roligt, -hon tränar, tittar på en massa filmer och spelar guitar hero och är på facebook.
- Ja men hon har ju lite ADHD, säger eländet då... (skojade bara) Robert, tvillingbror till Paulo Roberto känner inte mig eller har något fel på sin omdömesförmåga för jag är en ganska lugn person. Visserligen kan jag få lite spatt emellanåt men det får jag oftast hemma i garderoben.

Och han pratar om ADHD - snacka om DAMPmannen...



Hahaha, här har vi beviset - jag är i alla fall inte ensam!

En annan liknelse jag fick nu i veckan - jag är enastående lik Ann Söderlund, till sättet då och för er som inte vet vem det är så är hon med i Kändis djungeln. Mer än så vet jag inte - en sprallig journalist kanske eller nåt.

Hur kan folk missuppfatta mig så kolossalt ?

Och speciellt denna vecka då jag har varit helt ur balans - jag har ju inte ens tränat med någon reda..

Jag tror jag behöver festa - det är nog det som är felet..
Vi hörs, nu ska jag dricka vin!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0