Det är nog inte min grej...

En skön solig söndag! Till skillnad från igår när jag frös häcken av mig medan jag räfsade löv..

Idag har M und ich varit ute med tvåhjulingen igen - alltså jag kan inte riktigt bestämma mig om vad jag tycker om det - är inte stormförtjust i det här hojåkandet.

Fördelar: närkontakt med Ms bakdel, naturskönt, vill man inte bli igenkänd är det kanon

Nackdelar: Ganska trånga kläder och snacka inte om hjälmen, jag måste ta av mig örhängena varje gång jag tar på mig hjälmen, jag blir öm i häcken - typ totalt förlamad i hela sitt-regionen, ständigt kissnödig och orolig för att det ska komma ett djur uthoppande framför hojen.

Så om man ska summera det här så tyder det på att jag inte gillar att åka hoj, speciellt inte långa sträckor och då menar jag längre än 2 mil.

Jag tar nog bilen till Västervik..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0