I'm back!

Nu har min dator fått penicillin..eller nytt grafik kort eller nåt.

Träningsdag i lördags!! Kanon - Super - Asball - Svettigt - Hårt - Mjölksyra - 100 kg cementklumparlår - Soligt

Det absolut roligaste var nog att titta på Marcus - ni vet min idol... Det spelar liksom ingen roll vad han gör för han hamnar alltid i mittpunkten för allas ögon - oftast är det för han är totalt värdelös på att gympa, han är t.om en större maskare än både Pigge och Sus tillsammans, eller så gör han något kuligt som t.ex när vi grävde guld så tog han på sig sin Sverigetröja och så klart fick han stå i mitten och inte fatta någonting...igen..



Dagen började med Afro - en lagom bra start, skaka lite rumpa och bröst, och sen skakar de liksom hela dan sen.. Promenad i skogen med solstrålar som träffade oss mellan löven - nice. Vi hade verkligen tur med vädret och det gjorde att man blev på glatt humör redan när man stoppade stortån i morgontofflorna.

Efter lunch var det dags för Patriks combat - ett pass jag hoppade över eftersom jag är stel som en järnbalk i mina höfter, men jag fotograferade ALLA. Så klart blev Marcus medelpunkten igen och fick leka följa John med Patrik. Det var nog det svettigaste han gjorde den dagen... och han var jätteduktig!



Ellen och Jeppsson - lika flitiga båda

Body Step var nästa utmaning - Såååå jäkla kul!! Det var det svettigaste jag gjort på länge och mina ben skrek lite emellanåt, men man kunde liksom inte sluta för det var bara så roligt.





Sista Sommar-gympapasset framkallade lite deja vù feeling - gamla godingar och sommarplågor. Jag orkade endast halva passet för mina ben kändes som blyklumpar när jag sprang.

Trots att jag inte deltog på alla passen var jag väldigt nöjd med min prestation - jag har ju för tusan inte gympat på hela terminen - endast lite step och afro..och lite löpning.

Jag vill tacka Bodil för att hon är en pärla som fixar att vi som tycker om att röra på oss får göra det en hel dag tillsammans med henne, och jag vill även tacka Linda som vet hur hon ska göra för att få mig att älska att svettas.

Bilderna har jag tjuvat hos Bodil för fjönten här glömde kameran...

Kan tillägga att M somnade kl 22 i soffan....




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är min vecka gjord SUS IS BACK :D.

2010-04-28 @ 21:42:27
Postat av: Bottan

Nästa inspirationsdag ska jag fixa att du orkar alla passen, ivarje fall mer än 1. Ses ikväll :)

2010-04-30 @ 09:29:51
URL: http://bottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0