It's Friday!!

Gomorron people!

Gääässpp, klockan är endast strax efter 6 och jag har en liten stund över till sånt här..inte illa, och det beror så klart på att jag inte varit en buse i sängen i natt utan sovit som en sött litet barn och inte rört mig alldeles för mycket för håret är i ganska fin ordning... det är det viktigaste på morgonen. Ser jag ut som en trollmor när jag vaknar tar det tid att reda ut.

Tänkte egentligen bara önska mina kära vänner en skön helg! Suck, en annan håller på att bli förkyld och har en hel träningsdag framför mig imorgon - undrar hur det ska gå?

Men jag har ju faktiskt en hel dag att kurera mig på - en hel fredag!

För er som inte är vän med mig på facebook vill jag framföra att jag gärna vill att ni hoppar på detta exklusiva erbjudande.. att få Spotify Premium, dvs Spotify UTAN reklam helt gratis. De ni!! Gå in på länken, svara på en enkät och fixa sex stycken som gärna också vill lyssna på musik gratis - hur simpelt som helst. Jag saknar en stackare och den stackaren är säkert DU.

Gör min dag - tryck på länken!

http://www.gratispremium.com/?ref=157032

Seeya


Kommentarer
Postat av: anna :)

söt blogg du har :)

kika in min är du snäll!

2010-04-26 @ 15:30:44
URL: http://deeejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0