Nej nej, en bra tisdag..

Jag ville verkligen inte stiga upp ur sängen imorse - det var t.om så M fick fråga mig om jag inte skulle gå upp.. ZZZzzjo-jag-får-väl-detzzZZ. Grått ögonsudd under fransarna och vatten i knäna är inte en bra start på en tisdag - Neeej, inte TISDAG!!

Det är bara att bita katten i svansen och undvika att bli kload.. så sant som det är sagt, hade jag velat ha ludd i käften hade jag gjort det, för 5 minuter efter att jag öppnat ögonen så hörs en jäkla smäll av sönderslaget porslin. Kattuslingen hade så klart hoppat upp i fönsterkarmen för att titta på kråkorna och tyckte väl att den vasen som stod där så fint var väl ändå gammal nu.. så en tass på den och sen adjö.



Visst blir man vansinnig!! Tyvärr var klockan bara strax efter 5 så jag kunde ju inte skrika på Maximus som jag velat för då hade jag ju väckt resten av familjen.

Jaja, det finns väl nåt liknande att shoppa någonstans.

Arbetsdagen blev, trots att det är tisdag och med en dålig start - helt okej ändå.

Har bokat föreläsning med Vickie Peolin idag - jipppiiiieee, det ska bli så inspirerande och kul - något jag absolut ser fram emot.

Kvällen lugn, lite marktjänst och sen soft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0