Påskägg

Igår gick dagen i gula toner - gula skor dagen till ära! Skärtorsdag är dagen D för gula skor - har blivit en tradition..

En glad överraskning när man steg in på jobbet var två bord fulla med Påskägg!! Först var jag lite tveksam om jag fick ta ett eftersom vi kör den hälsosamma stilen på jobbet - inget onyttigt, men sen stod där ju faktiskt "Vassegoa"

Hela påskveckan har diverse konsultfirmor levererat påskgodis i säckar, lådor och påskägg så klart, och dessa två stora påskägg lottas varje år ut till de anställda eftersom det är ganska stor efterfrågan på dem och de är ganska dyra att köpa... jag var ju inte sen att lägga min lapp i ägget för visst vill man ha ett stort påskägg - även om jag inte vet vad jag ska ha det till..

Efter lunch var det dragning och jag missade starten, men när jag närmade mig matsalen hörde jag - nu kommer hon! Vinnaren av det första ägget var moi!!! Jippieeeee!! Massor av applåder och busvisslingar!!! Yeeeaaahhhh



Nice... men jag har inte fyllt det än.. jag vet inte vad jag ska fylla det med..



Här är det andra...lite godare påskägget som jag fick av företaget imorse...vilket är för närvarande nästan tomt.

Vill önska alla mina nära och kära en riktigt skön och avkopplande påsk - njut av ledigheten och all den goda maten.

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej min lilla gumma jag vill med önska er alla en Glad Påsk Hoppas att ni har det bra ät ej förmycket godis Kramis Mamma och Roland

2010-04-03 @ 11:51:55
Postat av: Sus

Tack tack.

Det är bara att konstatera att Påsken framkallar ett visst godisbehov..kan inte förstå varför, men då kan man ju lika gärna försöka njuta av läckerheterna dessa dagar. Sen bantar man ju ändå resten av året

2010-04-03 @ 13:05:45
URL: http://snuttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0