Regndansen funkade

Vilken vecka! Jag är totalt förvirrad på dagarna och saken gör ju det inte bättre av att vi var lediga i måndags och jag har tagit semester imorgon.. Tre ganska intensiva arbetsdagar mellan 7-17.30 för att hinna med kvartalsbokslutet på kort tid - men jag hann och det är huvudsaken - så nu kan jag i lugn och ro njuta av denna kväll och morgondagen med tjejerna.

Det har blivit mycket träning också denna vecka - två löprundor, en lång promenad med tjejerna och nu ikväll afro - sååå kul!!.

På Nationaldagen blir det uppvisning i Tollarps city med afro, step och ledardans - missa detta spektakel - snälla!!!!

Jag har kommit på en ny bantningsform - kanske inte att rekommendera, men den är säkert effektiv...
Folk som pratar mycket, ni vet såna som jag då...som berättar om allt och varken kan eller vill hålla något inom sig, mår oftast himla bra.
Folk som däremot inte pratar mycket, berättar inget om sig själv osv bär på en sån massa onyttigt och då blir man förr eller senare deprimerad på något vis och då har man ingen vidare aptit vilket resulterar i viktnedgång.
Jag ska alltså härmed sluta prata... jag ska inte berätta något för nån och sen är min kropp överfull av tankar så där får inte plats någon mat och jag går ner lagom till beach 2010. Wow, jag är fantastisk!!

Imorgon bär det av till södern - shoppingdag i Lund, kramstund med Elliot och alla andra söderbo.

Bo ko sillarumpa - vilken tur att inte min mamma döpte mig till Bo...

It's raining - Simmar lugnt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0