Fredagen den 13:e

Jag har aldrig riktigt förstått varför just fredagen den 13:e skulle vara en otursdag - för mig har den alltid varit en helt vanlig fredag, märker ingen skillnad överhuvudtaget.

Trots semesterdag gick jag upp arla - av den enda anledningen att inte sova bort en semesterdag - lev livet till fullo och gör det alla vakna timmar!

Fixade och donade lite med maten inför kvällen och sen stack bella och jag in till stan. Isabella fick ju en herrans massa presentkort i studentpresent som hon ännu inte utnyttjat, och hon hittade en hel massa i stan som hon inte betalde en spänn för. Det enda som hon fick lägga till pengar var när hon skulle köpa skor - hon har önskat sig ljusa skinnconverse länge länge, men nu när hon väl kom till skott så ville hon ha en storlek större än vad de hade och då hittade hon ett annat par liknande men skönare och snyggare istället och fick lägga till en femhundring, men det var det värt för de är SJUKT SNYGGA!!!

Jag shoppade också lite...nya RÖDA skor på Nilsonshoes och ett par skitsnygga byxor som bara kostade 50 kronor.

På vägen hem körde vi inom Växthuset och inhandlade nya fina växter till mina utekrukor.

Bella och M stack till äventyrsgolfen när mina kära kollegor hade anlänt och sen skulle de käka och gå på bio.

Vi "tjejer" intog vår välkomstdrink vid poolen och sen dukade jag fram lite buffé. Det smakade bra.



Agneta, Helen, Christel, Mia, Marya, Lotta, Ann och Jane



Ann föredrog välkomstdrinken...hela kvällen, eller den försvann vid maten?



Linslus Mia



Lotta ser ut att trivas med livet...mätt och belåten och jätteglad att jag inte serverade dessertvin

Till kaffet serverade jag äpplepaj och vaniljsås, och en blåbärslikör som smakade blåbär, lakrits och socker.



likören matchar Jane och Anns klädsel



Efter maten kändes det lite kyligt ute så vi gick in och roade oss med PS3:an

Jaja, först något drickbart... MY FAVOURITE



Så klart det blev lite guitar hero först.. Mia, Marya och Jane var duktiga gitarrister.

Sing Star blev det också så klart





Ann passar på att bli friserad samtidigt som hon vinner..



Maximus ville också ha lite uppmärksamhet - han sitter fint..





Dagens fråga: Vad heter artisten??

En kulig kväll som gick alldeles för fort.

Tack tjejer för den fina presenten och allt beröm för maten och huset. Var ska vi vara nästa gång...?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Billy Jean eller hur det stavas

2010-08-14 @ 19:39:22
Postat av: Anonym

Billy Jean eller hur det stavas

2010-08-14 @ 19:43:57
Postat av: Sus

Jag frågade efter artisten..

2010-08-14 @ 22:08:44
Postat av: Annsan

Hmmm... på bilderna me Jane, ser det ut som om jag e allmänt på pickalurven!! Jag halvblundar ju me mitt vänsteröga på BÅDA bilderna! Suck! Jag blir så trött på mig själv!

2010-08-14 @ 22:21:19
Postat av: Sus

Haha, ja jag såg det Ann, men det gör ju inget - vi vet ju att du var helt nykter efter att ha druckit en flaska Asti..Korten blev ju bra ändå

2010-08-15 @ 09:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0