hoppas på en bättre dag imorgon

Jag brukar faktiskt gilla måndagar men idag var det helt enkelt inte min dag! Åhh, vad jag ville dra täcket över mig igen - inte trött, bara ur gängorna. Bläääh

Ryck upp mig!!

På måndag är det falukorv
På tisdag är det falukorv
På onsdag är det falukorv
På torsdag är det falukorv

och precis när man fastnat för falukorv så blir det fläskkotlett

Ni vet ljudet som skapas när det kliar mellan min hals och örat...
M sa att hade han kunnat göra det ljudet så hade han gjort det varje gång det är reklam på radion

- hur säger tigern??
så står han och funderar ett bra tag...
- mjau

hallå, det ska riva i halsen, annars gör det ju ingen nytta.

Suck!

Fångarna på fortet - Är inte det lite...uttjatat?

Jag tror jag ska gå och vandalisera mitt lakan - seeya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0