Jag saknar redan min bil..

Efter en lugn och skön förmiddag körde jag ner till bellas arbetsplats i Lund för att hämta bella och hennes chef - var lite tidig så jag blev bjuden på lunch. Kl. 14 körde vi till S.Sandby och himlen öppnade sig igen - hur mycket vatten finns det där uppe egentligen?

Pratstund med pappsen och sen körde vi till Lisa och barnen, herrarna var och sanerade Stoffes hus efter översvämningen.

Guuuud säger jag bara - Lisa har blivit småbarnsmamma på nytt. Jag är imponerad av att hon orkar, men sen å andra sidan så har hon ju knappast något val - det är väl klart hon vill hjälpa till och passa sina barnbarn. Det blev en mysig eftermiddag med min faster och dotter samt Annelies två små gullungar, Johanna och Ellinor.

M kom och hämtade oss vid fyra och jag lämnade min bil hos pappa, sen hem igen - det är sååå tråkigt med vägarbete längs E22 och det har precis börjat...bara 2 1/2 år tills de är klara..suck!!

Tillbaka till Eden race ikväll och sen jobb imorgon.

Det var den sista semesterdagen det...nu lär det nog dröja innan jag är ledig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0