Jobb igen....och igen...

Jag kan inte säga att det var upplyftande att börja jobba idag, inte ens det minsta roligt - bara tungt. Var så in i bomben trött när klockuslingen ringde och jag fattade zero. Totalt desorienterad, men visst...jag flög upp ur sängen, mest skrämd av oljudet från klockan.

Det roliga var ju att träffa alla kollegor som var lika omotiverade som jag..

Lång arbetsdag, trodde aldrig den skulle ta slut.

Nu känns det nästan som höst..nu är semestern nästan slut och man kommer in i sina gamla rutiner och snart faller löven och det blir grått och tråkigt och man bara jobbar och jobbar...känns det som.

Haha, härliga känslor så här första arbetsdagen efter semestern!

Något att se framemot? Ja, fredagen den 13:e ser jag framemot!!! Eller hur girls??!!!

Har precis kollat på en snyftare så nu har man vätskebrist igen - en pilla och sen sängen - jobb imorgon igen.....och igen...

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0