Ledig skön dag

Vilken härlig måndag! Ja, jag hade semester igen... Det finns en del saker man måste fixa i sitt liv och de sakerna kan man inte göra på arbetstid, då är det bäst att samla alla fixarsaker på en och samma dag - inte alltid lätt att få folk att ställa upp på det, men ibland går det bra.

Förutom den sista upprensningen ifrån kräftskivan i lördags så satte jag mig att måla i olja. Ibland eller rättare sagt väldigt sällan infaller inspirationen till lite kreativitet, men det är så kul när jag väl får till det. Två och en halv timme tog det att skapa tavlan - den är ju fortfarande våt som ni ser, men jag blev ändå ganska nöjd.



Har en sån där konstig känsla i magen som ofta infaller sig några dagar efter en rejäl fest...det kallas visst magkatarr. Ständigt illamående är ingen hit, men som tur går det bort på några dagar.. Det är ju helt och hållet självförvållat så jag gnäller inte och det var jäkligt kul när jag skapade det.

Jag får nog ta och planera för en halloweenfest, eller vad tycker ni?

Nu ska jag gå och skölja av de mörka slingorna så de blir ljusa.

Bye

Kommentarer
Postat av: Sara

WOOOOW vad fin den är :D

2010-09-01 @ 19:19:09
Postat av: sus

Tackar!

2010-09-01 @ 20:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0