lunken lever

Så var det söndagsmorgon igen. Jag har fortfarande lite semesterlunk kvar i kroppen..först har man svårt att koppla av de första dagarna på semestern och sen har man svårt att koppla på hjärnan de första dagarna på jobbet igen..för min del undrar jag om jag någonsin kan koppla på hjärnan igen - den har liksom hängt upp sig på "vacation". Nä, nu skojade jag lite, men nog tusan har det varit en jobbig första vecka efter semestern och hoppa in på ett månadsbokslut direkt är hårt för en "vacation"hjärna.

En del av mina kollegor som arbetade förra veckan har semester nästan vecka, och hur kul är det för mig? Det kommer att bli långtråkigt och tyst..arrgghhh jag kommer att få lida hela veckan i min ensamhet.

Igår var det en kanondag. Jag tränade i två omgångar, först körde jag step och sen sprang jag en timme senare och idag har jag ont i mina vader för att jag glömde stretcha. På eftermiddagen körde M och jag ut en runda med hojen och till sist hamnade vi på torget i Åhus och åt OTTO glass. 3 kulor = hel middag = supergott!

Grillad hel oxfile med potatisgratäng stod på menyn igår - Åhhh så gott det var! M får äta oxfile till lunch hela veckan...

Regn idag och jag som hade planerat in en trädgårdsdag - häcken MÅSTE klippas, men inte i regn.

Det får bli en skön dag inomhus med lite sortering och läsning, som sagt semesterlunken lever kvar...



Kan inte annat än skratta åt den här bliden - Liza ÄR galen!!!
Ha en skön söndag!!


Kommentarer
Postat av: bottan

Sprang du en timme? Bra gjort :)

2010-08-08 @ 17:46:55
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: Sus

Klart jag inte gjorde - jag sprang en timme senare...en helt annan sak.

2010-08-08 @ 18:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0