ojojoj

Det värsta med att åka bort en lördag eller söndag är att jag får inte tummarna loss på HELA dagen..det är liksom precis som jag bara går och väntar på att snart göra mig i ordning.

Om jag kommer på en sak att göra så tycker jag inte jag hinner för jag ska ju ändå snart gå och duscha..

Korkat va?!

Nu ska vi ju inte köra förrän kl.17 så jag har faktiskt rensat bland mina skor idag - kasserade 13 par.
Om jag slänger dem eller möjligtvis säljer dem på Tradera får söndagen utvisa. Där var ju faktiskt några som jag aldrig använt.

Nu ska jag gå och titta in i min garderob för jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll.

Seeya

Kommentarer
Postat av: bottan

Och jag rensade min stickade-tröjor garderob.

3 GeKås kassar blev det att kasta. Bättre plats på hyllorna = dags att shoppa :)

2010-08-23 @ 09:38:41
URL: http://bottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0