Seg

Har sovit 8 timmar och är tung i hela kroppen idag. Mitt huvud värker och jag är glad att jag har även denna dag ledig.

Idag ska jag till S.Sandby - måste lämna min bil på verkstad. Inte roligt.

Jag går nog bort och hälsar på min faster. Christoffer och barnen är nog där.. Igår fick Christoffer översvämning i sitt hus - total översvämning på sin sambos begravningsdag - precis som det inte räcker med elände.

Läste ett amerikanskt talesätt igår.."Det händer att Gud gör fel, och då han blir ledsen för vad han har gjort, regnar det"

Han var nog väldigt ledsen igår för vilka översvämningar där var nere i Smygehamn, man kunde knappt köra med bilen så mycket vatten där var på vägarna - det var hela sjöar, och så såg trädgårdarna ut också.

Måste rycka upp mig...

Jag avundas Niklas idag - han är i Turkiet och ska idag dyka bland delfiner - vill så gärna byta plats med honom.

Njut av dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0