Inlines och powerwalk

Tjenixen pals, en härlig dag i mitt nyskapande liv går mot sin ända.

Arbetsdagen som jag trodde skulle gå i tristessens tecken blev ganska bra ändå, trots att det är tisdag. Började dagen med en hallon smoothie - god och näringsrik. 

När jag tog mina första steg mot den fuktiga bilen luktade det höst ute, och vemod föll över mig som en pall gråsten - fy bubblan, jag vill inte ha höst än!

Dagens träning bestod av powerwalk bakom en inlines farande dotter - hu, vad svettigt det var att försöka hålla samma takt med hennes hjul. Kulig timme med många skratt.



En stolt bella som klarade alla hjulen



Dom överlevde gräs, sten, singel och alla hålor!!! Inte illa

En glad NYHET idag!!! Min älskade lille systerson Elliot har äntligen kommit på att man kan använda sina ben till att gå alldeles själv, och han tycker det är skitkul. Jätteroligt!!



Nu blir det kvällskaffe, lite kramisar med familjen och sen ska jag göra vågen igen.

Kör hårt men sakta in i kurvorna


Kommentarer
Postat av: Cathy

Ja moster det är jääääättte kul att gå:))) Längtar efter dig. Puss o kram

2010-08-12 @ 18:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0