En dålig start

Tänkte bara berätta att hojåkandet till och från jobbet gick bra - dock är det inte kul att gå med hjälmfrissa en hel dag, men det var ingen som påpekade det och då sa ju inte jag nåt heller.. låt dem tissla och tassla - innerst inne är de säkert avundsjuka för att jag har sluppit stå och kämpa med plattången hela morgonen.

Arbetsdagen gick som X2000 och plötsligt var man tvungen att stänga dörren för att klä av sig och sen klä på sig igen - haha, har förövrigt ett stort fönster så alla kunde ändå se min minimalt klädda kropp ifrån korridoren om de velat.. Det är nackdelen med att åka hoj till jobbet - man måste byta om, och eftersom jag är lite petig med det här med nystrukna kläder så är det kämpigt. Skrynkliga kläder är inte min grej helt enkelt.

Har jag gjort några framsteg i min utveckling av mitt nya jag denna vecka?

Nja, kanske - jag har blivit mer medveten om hur bra jag är på att skjuta upp saker här hemma. Det är väl en positiv iakttagelse? Nu ska vi bara åtgärda problemet.. - jag är jungfru - jag får helt enkelt skriva en lista.

Jag har bara tränat en gång - en gång är bättre än ingen.

Jag har inte varit en bitch en enda gång denna vecka...eller? Äsch, jag får nog fråga M på den punkten

Jag har varit omtänksam, vänlig, och på jobbet har jag även varit väldigt tyst och lugn.

Några få framsteg i en (rätt) riktning...

Nu blir det filmtajm!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0