André 13, kalas

Igår var vi och firade André som blir tonåring imorgon, min lille gudson har blivit stor.

Eftersom pappa har bytt servopump på min bil var tanken att vi skulle hämta den samtidigt, men vi behövde inte "hämta" den...den stod hos Camilla. Jarmo hade varit gullig och kört hem den till sig.

Ni anar inte vilken lycka det är att ha två ungdomar med körkort, med på kalas...och som inte ska dricka.. Både M och jag kunde dricka gott till maten!!!

Resumé av kvällen:

Jag hade fyra paket till André: två pkt teknik lego, en häftig hood och ett nitskärp - han blev nöjd.
Alla andra gav honom pengar
André har blivit en kopia av sin pappa

   Ni ser, de är jättelika varandra..

Vi blev bjudna på tacos
Jag hade cocktailparty leggings på mig...
Jag var huvudet längre än min äldsta dotter pga dessa



Vi blev bjudna på en supergod tårta som jag inte har en aning om vad den innehöll.. + citronlikör (supergod)
Cathy fick nackmassage av M i säkert en hel timme..
Jag åt inget godis
Jarmo överlycklig för att han fixat ledigt nästa helg - kräftskiva!!!
Marie och Linus tror sig komma nästa helg - kräftskiva!!!
Mamma kom trea på stor golftävling igår



Elliot och Åke har samma gångstil
Josefine ville åka för hon skulle hem till Niklas (han kom hem från Turkiet inatt)
Bella körde min bil hem via Ludvigsborg
Henke körde Ms bil hem

M placerade fläkten i sovrummet

Ni vet att de små bilderna är klickbara va?






Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket info blir det.....

2010-08-23 @ 09:39:20
Postat av: Anonym

Japp Bodil - annars får ni ju inte reda på ngt

2010-08-23 @ 12:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0