Mind your manners

Jag har hamnat i blåsväder...ja det är ju härligt med frisk luft, men jag behöver inte allt på en gång.

Inte nog med att håret kommer i en jäkla oordning, min planering om att fylla frysen med äpplen går åt skogen.

Idag står det bullbak på schemat för kvällssysselsättning, sen efter det blir det träning.

Har en potentiell förkylning på G så det får bli styrketräning idag - inte riktigt vad jag planerat, men intervallträning är inte det bästa när man har ont i halsen.

Varför har ingen antagit uppdrag nr 1? Varför är det ont om prestigelösa medmänniskor nu för tiden?
Nä, det fixar sig nog ändå..det blir ingen skönsång med falska stämmor helt enkelt.

Mind your manners heter ett interaktivt seminarium som jag ska gå på imorgon. Min arbetsplats har ordnat detta seminarium för de som har internationella kontakter och som har stött på tolkningsproblem med olika kulturer - det ska bli intressant.

Nu är bullarna färdiga och det doftar underbart, men de får ersätta äpplena i frysen.

Puss


Kommentarer
Postat av: bottan

Så skönt att du är lite positivare idag :)Hoppas det går bra med din träning och att inte förkylningen blir värre till lördag. men då skippar vi sången helt och dricker saker som bränner ut halsen. Puss Snuttis

2010-08-25 @ 08:58:27
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: Sus

Jag har kurerat mig så inga bakterier fastnar i denna kropp. Sång blir det!! Jag har världens bästa Niklas och Lotta i min närhet och de är snälla!!! Haha, vi kan både dricka och sjunga - sjunger först och får rinnande belöning efter.

2010-08-25 @ 16:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0