Har jag körkort eller..inte?

När jag vaknade imorse kände jag genast att det var en mycket bättre dag att stiga upp till än den utrotningshotade (av sus då) tisdagen. I ett huj var jag färdiguppfräschad, färdigklädd och redo för racing till Hörby..nja feg som jag är mesade jag i 100 - vill gärna ha lappen några år till - även om jag egentligen inte har nån, haha 
                Ni kommer väl ihåg att jag slarvade bort mitt körkort efter Österrike...och då skickade jag även in anmälan till polisen om att mitt körkort hade försvunnit och även till Vägverket eller nåt.. fick så klart en lapp att fylla i för nytt körkort samt att man skulle skicka iväg ett foto. Nu blev jag så jäkla ful på fotona så jag skickade aldrig in lappen och fotona. De ligger här hemma någonstans.. så jag har egentligen inget körkort även om det ligger i min plånbok.

Kvart i 7 var denne skåningen på arbetet och arbetade flitigt ända tills kl.16.45. Sen skulle det friseras - poolbad, stark sol, plattång och fön förstör vilket hår som helst, men mitt är så himla torrt och tjockt så det var en bedrövlig syn och har varit det i säkert 2 månader. Nu är det i alla fall fixat och jag är lika flat som värsta Bodil. Obs, det är endast en liten tillfällig förvirring bland hårstråna, jag kör med krull annars.

Mannen i mitt liv är ute och hojar..hur kul kan det vara att bara köra omkring? Det är ungefär som Pentaraggarna runt kiosken i S.Sandby - de kör också bara omkring... Nä, nu var jag lite taskig, det är säkert jättemysigt att känna den ljumma kvällsbrisen i håret, näsan och öronen - nä visst nä, han har ju hjälm på huvet - ja, sen har han ju inget hår heller..

Har idag bestämt min kommande semester....och det är SNART!!!!!!!!!!

Nu ska jag ut och sommarflörta eller nåt

Pussis


Kommentarer
Postat av: Bottan

Hur bra är du på att flörta? Fick du napp? Vilken semester blir det?

2010-08-06 @ 10:31:24
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: Sus

Jag är usel på att flörta så det gick inget vidare.. ingen semesterort(ja jo Ullared), bara semesterdagar - 13-18 aug ska jag ha semester

2010-08-06 @ 15:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0