Var köper man sånt?

Det funkar inte att deppa ner sig! Jag fattar inte detta, jag var stark igår, men idag har jag lipat mest hela tiden eller i alla fall haft gråten i halsen - klumpen i halsen har ökat trycket i ögonen och de har svämmat över - många ups and downs idag.

Jag vet att alla bara menar väl, mycket omtanke och kramar, och känsliga jag reagerar på sekunden.  Jaja, det tar tid - det får ta tid.

Nu är man ju tillbaks på jobbet och jakten på de nya träningspriserna är i full gång. För min del kör jag styrketräning idag och det var några dagar sen, typ en vecka.. så himla lätt det är att hoppa över träningspass - jaja, i alla fall om man heter sus och är lat...eller har för mycket annat som jag hellre prioriterar. (det klingade fint i mina öron..)

Imorgon ska jag åka hoj till jobbet.

Hur kul är det och gå runt med hjälmfrissa hela dan..?!!

Min dotter blev "nästan" antastad av en färgad man idag - "nästan" betyder att han hade det i tankarna... han försökte vara trevlig, men jossan tyckte bara han var äcklig och närgången och hade stora läppar och otrevlig som frågade om han fick bjuda på fika, men allra värst var att han hade följt efter henne hur länge som helst.

Jag måste köpa överfallslarm till mina barn!



kaffedags och sen träning!!

kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0