Pussgurkan fyller lika ung som Snuttis idag

Idag säger jag GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN till mannen i mitt liv! Mikael har hunnit ikapp mig nu och fyller 44 unga år.



och plötsligt längtar jag oerhört efter sommaren..

Började dagen med att jag fick andnöd och skulle ha nezerilen som stod på mitt nattduksbord - så klart slog jag till det o det föll i golvet o delade sig, korken for iväg. Ville inte tända lampan ifall M inte hade vaknat (hur han nu skulle undgå det....). Hittade efter många om o men flaskan och sen skulle jag ju leta efter ovandelen med sprutmojen - skrammel, skrap och host host och lite snörvel. Ja, så började Mikaels födelsedag.. men klockan var ju bara halv 5 så vi började om klockan halv 9 med att sjunga med fin kraxstämma "vi gratulerar.."

Fina presenter mottogs - ny klocka, tröja o biobiljetter, så imorgon blir det Änglagård 3!!

Ännu en gång GRATTIS min lilla pussgurka!!


Kommentarer
Postat av: Bottan

Kan anledningen till längtan efter sommaren vara att du får se den kroppen i din pool igen?? Släng honom i badkaret vet ja ;)

2010-12-30 @ 20:45:28
Postat av: Sus

Hihi, du vet väl att vi inte har nåt badkar... men det går faktiskt ganska bra i bastun.

2010-12-31 @ 00:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0