Pyjamas inatt?

Wiieee, jag är sååå glad - har fått ännu en beställning på en tavla!!

Varit o shoppat dukar o lite extra färg till mina kommande målningar - så jättekul! Ser verkligen framemot mina nya utmaningar. Jag tror nog att jag får lite tid över imorgon kväll så jag kan börja grundmåla i alla fall.

Lille Niklas har blivit opererad i sin arm o jag tycker så synd om lille gullefjun, stackaren - det måste göra ont så in i bomben.

Alla ni som var på festen i lördags - känn Er taggade!! Fina bilder det blev...speciellt sista bilden där Stoffe faller baklänges med mig i sin famn.
Skador?
- en svart tumme på sus, o på Stoffe tror jag nog att rumpan värker lite...

Trots allt blev det en bra men kall tisdag - än finns det hopp om en vit jul, eller vad tror ni?

Nu kallar isbitarna i min säng - natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0