Så satt man där i soffan igen...

Det kändes lite vemodigt att inte gå på julfest med jobbet idag - jag vet ju att det alltid är kul på de festerna och jag älskar ju julmat, så egentligen är det faktiskt ganska synd om mig.. jag ville ju också åka fin buss, ville ju också dansa och dricka fina parablydrinkar som Marcus hade betalt för mig...eller inte.

Glädjande nog så såg jag idol istället och det hade jag ju annars missat. Denna fantastiska man som har en röst som får håren på låren att resa sig.



Må folket i Sverige ha god smak o rösta på JAAAAYYYYYY och låt mes-Olle åka hem. Han platsar bäst på båten mellan Trelleborg - Travemünde.

Vet ni, vi har en härlig helg framför oss..

Njut, pussas och gör snöänglar - livet e gott när man inte har huvudvärk och det har inte JAG imorgon, men många andra...hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0