Störtrinn i näsan

Såja, nu är det minsann inte chill med förkylningen längre. Jag lider!!!!! Alltså detta är emot alla andra förkylningar jag har haft - börjar med halsont och lite förkylning i två dagar, och då tror man så klart att det är lugnt, en bra och lätt förkylning. Sen börjar helvetet.. jag har inte sovit många minuter denna natt och säkerligen inte M heller. Jag har hostat, jag har haft andnöd, jag har nyst och hatat hela tillvaron och sen har det bara fortsatt. Jag har en näsduk i varje näsborre varenda minut annars droppar det.

Nu låter jag nästan som en man, men så är läget - jag har många manliga hormoner idag.

Jag, Josefine och M gjorde stan i förmiddags. Eftersom jag aldrig är i stan så vet jag ju inte vilka kläder som hänger ute hela året, så därför tröttnar jag inte på dem - skitbra om man vill fynda, och ja jag fyndade! Massor!! Hittade t.om en jättefin present till Ers höghet som har födelsedag imorgon.

Nu längtar mina fötter efter ett bad.

Howdi

Kommentarer
Postat av: Bottan

Stackare, Krya på dig.Kram

2010-12-29 @ 08:36:25
Postat av: Sus

Tack Bodil!

2010-12-29 @ 09:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0