Underwear-chaos

Jippieee, jag har varit på jobbet idag!! Började dagen med 2 alvedon o en kopp kaffe sen var jag människa igen.

På fredag ska vi ha julfest med jobbet, men jag har faktiskt avbokat min  plats för att jag vågar helt enkelt inte riskera att få återfall, och vill inte utsätta mig för frestelsen som skapar huvudvärk dagen efter. Så tråkig är jag.

Vi har ju sålt new body i föreningen och igår em ringde de från DHL o undrade om jag var hemma så de kunde lämna en pall med lådor - Men vi kör inte ner för ni har ju inte skottat...
- nähä, så ni menar att jag ska bära lådorna själv från gatan?
- ja, det får du ju göra..
- har ni inte handtruck då?
- Jo, men vi kan inte köra med den i snön.

Så gick jag upp och mötte dem och de lyfte ner pallen och hade handtrucken under pallen..
- Så, nu kan ni fortsätta ner till huset..
Den ena killen sa inte något utan tittade bara menande på mig medan han styrde handtrucken ner för uppfarten, medan den andra gnällde rejält..
- Jaha, vem ska ta upp handtrucken då???
- men herregud, ni är ju två stora starka karlar som klarar det mesta, en liten handtruck är väl ingenting
Och så körde de ner min pall precis utanför dörren..

Min lilla bella hjälpte mig med att sortera, kontrollera och packa alla våra beställningar. Tack gumman!





En liten del av det kaotiska äventyret.

Biverkningar av att packa new body: ryggont och svettningar
Har man tillika molande huvudvärk så tillkommer ännu mer molande huvudvärk och ännu en alvedon sväljs.

Har ni egentligen förstått vilken fantastisk serier Greys anatomy är? Jag har i alla fall.

Tjingeling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0