Värsta scenariot denna veckan...oj det är bara måndag

Att börja arbetsveckan med sovmorgon är inte helt fel. Skulle ju blotta mina brö idag och alla som säger att mammografi inte gör ont ljuger. Hallå, hur är ni skapta? Undrar om tanten hade julfeeling för det var värsta lussedegsknådande innan hon placerade in dem i pressen eller typ som massören i Polen när han fick se Lizas boops, haha

Hur går mammografi till egentligen om man har typ vändstekta ägg?
- Oj, vilken fin bild av din bröstvårta...
Ja såna problem har inte jag precis..

Sista steppen för terminen för mig ikväll, sorgligt men sant - nästa måndag ska jag nämligen sjunga för Bodil hela kvällen!!

Nu kallar min säng, ännu en hektisk dag väntar på mig imorgon o jag tror min lekamen och mobil behöver laddas.



Sov gott alla söta


Kommentarer
Postat av: Anita

Denna bara älska jag. Detta är ju fantastiskt!

Kramar.

2011-04-04 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0