Våga vägra kräk

Så nu var en natt med maginfluensa avklarad! Ja, inte jag - min kropp är inte mottaglig för såna baciller, men M och Bella har haft en tuff natt, och jag fick sova ensam i hela stora sängen. Aldrig i livet jag vill ha en spygurka vid sidan om mig när jag ska sova.

Vaknade tidigt o tassade upp ljudlöst för att se om de andra familjemedlemmarna var vid medvetande..jo, det var de ju som tur var, och frukosten fick jag intaga i min ensamhet. Det blir en ensam dag idag...

Skulle egentligen kört till stan för att söka present till familjens hövding, men ändrade mina planer till morgondagen istället. Det blir en kreativ dag istället där målning står högst på priolistan.

Min förkylning fortskrider men det är chill, jag kurerar mig med stinkande vitlökskapslar och Echinagard-droppar som smakar något dött som katten dragit in.

Det är som sagt sjukstuga in da blue house idag.

Får väl riva av några låtar med min guitar hero för att lätta upp begravningsstämningen här...

Jag säger bara - våga vägra kräksjuka!!!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Bottan

Ja tack! Hade jag kunnat vägra den så gärna, men tyvärr är min kropp mottaglig mot detta, även hela familjens, så vi kan bara hålla tummarna.

2010-12-28 @ 14:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0