Vem vill ha en dag som annandagen?

Hej alla glada

Finns det något segare än annandag jul?
Otroligt skönt att bara göra saker man känner för, men vaknar man med ont i halsen och förkylning är inte ens det någon höjdare.

Jag har idag gjort färdigt min första beställning och inte ens det var roligt..jag som älskar att måla, men huvudet är tungt och inte alls tillmötesgående.

Däremot har jag en rekommendation - se Step up 3D och drick Untouched till maten så blir allting helt klart bättre. Jag kan verkligen rekommendera båda - riktiga höjdare!!

Testade mina nya träningsskor på löpbandet igår och jag fick skitont i benen, bytade skor och fick ändå skitont i benen. Alltså kom jag fram till det att min kropp vill inte träna, inte en dag som juldagen i alla fall. Skulle gjort ett nytt försök idag, men nu vill inte min hals. Tränar inte när halsen är öm.

Annars har det inte hänt så mycket mer tråkigt - jag kan GÅ IN i mitt rum utan att välta allt i min närhet - jag har alltså städat..rensat upp, slängt, sorterat och plockat undan sånt som inte ska vara mitt i rummet..nu är det längs kanterna istället, haha Nä, jag börjar smygträna inför fasteåret 2011. Här ska inte sparas på något, här ska minimeras.

Imorgon måndag och jag behöver inte gå upp 05.15!!!

Lev livet långsamt för allt annat går så himla snabbt ändå.
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0