Vemod, ånger, tårar..njäää

Hu, hinner knappt hem förrän det är dags att gå och lägga sig. Inte har jag målat något heller...men jag har roat mig med en mycket tidsödande pryttel, för jag har nämligen skaffat mig en ny telefon.

Jag är den mest otekniska person som går i ett par skor så det tar mycket längre tid för mig att förstå telefonen, och jag är skiträdd att det ska ringa imorgon och jag har inte en aning om hur man svarar... hihi.

Ännu en tavla såld och ännu en beställning - livet leker!! Det är därför jag har råd att köpa ny telefon..jag får helt enkelt måla ihop den, så för tusan - vem vill ha en tavla???

Imorgon kväll kommer jag att vara så trött på Rihannas nyaste skiva för det är den enda jag lade in i telefonen - jag hade ju så mycket annat att lära mig, fixa med mailadresser o kontakter osv - ja ni vet, och jag är ju typ den sista i Sverige som har köpt en Iphone.



Tråkig svart så jag pimpar den imorgon med lite blingbling...hehe

Kramen

Kommentarer
Postat av: Bottan

IPhone??! Varför inte Samsung som du sa?

2010-12-20 @ 11:38:21
Postat av: Sus

Jag vet inte. Jag har velat fram och tillbaka länge nog o tyckte nog att jag fick mer för pengarna om jag köpte en Iphone...vet inte längre. Ganska onödigt köp faktiskt.

2010-12-20 @ 18:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0