Vilket flyt

Tjo Baloo, vilken lyckad fredag!

Min egen lilla hjälpreda, världens bästa Ann hjälpte mig med att hänga upp mina tavlor i förmiddags. Oj så spännande det var, och så mycket positiv respons jag fick med en gång. Jag hade knappt hunnit hänga upp alla tavlorna förrän den första tavlan var såld. Helt galet så roligt!

Inom 2 timmar hade jag sålt 3 tavlor och fått en beställning! Vilket flyt!

Folk tyckte det var härligt med lite färg i korridoren och framför allt tyckte de det var roligt att se tavlor som man såg vad de föreställde.

Jag är jätteglad att det gick så bra första dagen, det är ju inte utan att man är lite nervös att man inte ska sälja något..och då hade jag tyckt det var lite pinsamt. Så roligt att folk vill hänga något på väggarna som jag har skapat. Nu har jag fått blodad tand..får nog gå till tandläkaren..

Ikväll blir det rödvinsgryta till middag och sen rockar vi loss tillsammans med Jay.
Kan inte föreställa mig min besvikelse om Minnah vinner ikväll - då dränker jag mig i en balja Jäger.




Kommentarer
Postat av: Bellis

då blev det ingen jäger idag alltså.. :)

2010-12-10 @ 22:53:01
URL: http://annaisabellathell.blogg.se/
Postat av: Sus

Nä, det hade inte känts som en höjdare idag

2010-12-10 @ 23:00:23
Postat av: Ann

Jamen tack själv Sus! Det var bara roligt att hjälpa till! : )

2010-12-13 @ 13:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0