Jack,

Jag älskar tavlor, men min man tycker inte man ska ha något på väggarna och han vill gärna att alla möbler ska stå i hörnen. Vi har inte precis samma smak när det gäller inredning så därför är det alltid jag som har sista ordet när vi möblerar och det är jag som bestämmer hur många och vilka tavlor vi ska ha uppe - annars blir det helt ungkarlsaktigt.

Nu har jag hittat en underbar tavla som jag bara måste ha!



In thoughts of You

Min andra favorit är så klart "Dance with me to the End of love" av samma konstnär, Jack Vettriano.



Denna tavla såg jag på ett galleri i Österrike för ett x antal år sen och har älskat den sen dess. Fick den av min mamma i födelsedagspresent när jag fyllde 35 och älskar den fortfarande lika mycket. Tröttnar inte att titta på den, så nu vet ni vad jag gör om kvällarna - jag beundrar min tavla...


Kommentarer
Postat av: Bottan

Och du vet vem som önskar sig den i present?!

2010-02-17 @ 13:19:14
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: sus

Jaså...?! haha ja jag vet, men det är ju en evighet tills du fyller år.

2010-02-17 @ 18:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0