Snön är väldigt vit och trendig

Visst är man lite trött på snön nu...men hade det inte kommit snö hade det varit regn istället och snöandet blev plötsligt helt underbart. Jag kan berätta att det är 130 cm snö dit vi ska på lördag, men lite oroväckande töväder idag och imorgon. Snön återkommer på lördag och inte en endaste solstråle i sikte på hela nästa vecka - hoppas de har helt fel - kan inte tänka mig en vecka i alperna utan sol - det borde förbjudas.

Det stod i tidningen idag att 6 miljoner semlor åts upp igår, och jag som inte åt en enda.. vi är lite sena på mitt jobb eller så försöker vi skapa en ny trend - fetonsdag istället - det blev en 7 points semla från konsum kl.15.00 denna snöiga onsdag.

Arbetsveckan lider mot sitt slut för mig, har stora planer som blir större på att vara ledig fredag. Vi får se hur långt jag hinner med allt som ska göras, båda på jobb och hemmaplan... men en dag med strykning och packning i sin ensamhet är inte helt fel.

Nu ska jag gå upp på vinden och hämta min stora lila.

Seeya


Kommentarer
Postat av: Bottan

Sök hjälp mot din passion för strykning. Det är inte friskt. Ses ikväll Puss

2010-02-18 @ 12:46:06
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: sus

Lilla gumman, jag har inte strukit på säkert ett halvår så för en gång skull kan jag väl få känna på strykjärnet... När man ska åka bort är det t.om tillåtet att stryka underkläderna för att få plats med mer i väskan..eller hur?! skojade bara!!

2010-02-18 @ 18:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0