The ugly truth

var att vi var tvungna att gå upp i ottan för att gå på ett möte som inte alls blev som förväntat... vi kom inte in i lokalen, vi fick ha ute-möte, och inte nog med det - Henke totalkvaddade sin bil när han skulle skjutsa bella till mötet. Vad jag vet så blev det inte några personskador, men bilen var sig inte riktigt lik när de transporterade hem den.

Vi skulle egentligen köra till Ikea idag, men det blev ganska många strawberry daiquiri igår när Pigge Piggelin och Bodil var här så M tyckte det var onödigt. Vi tar shoppingrundan imorgon istället.

Då eftermiddagen plötsligt blev ledig och slapp så ägnade jag mig åt att titta på The ugly truth - hahaha, skitbra film som handlade om kampen mellan kvinnligt och manligt - mycket sevärt med många asgarv.

Lille Elias fyllde 1 år igår så vi körde till S.Sandby för att fira charmtrollet, som dagen till ära såg ut som Einstein.. hans pappa hade stylat honom..



GRATTIS SÖTIS PÅ 1 ÅRSDAGEN!!

Nu är man hemkommen, mätt och belåten och ännu tröttare än jag var imorse..

Det blir nog inte lika sent som igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0