VC suger



Men idag är jag just inte särskilt glad...jag är sjuk. Min mage är ju ett kapitel för sig och nu är den ännu jobbigare än normalt. Så ringer man till vårdcentralen och frågar om råd, och de "tror" att det inte är något för dem så de hänvisar mig till en annan klinik, som i sin tur säger att jag får ringa till Vårdcentralen.. Nu för tiden kan man bara ha halsfluss om man vill ha hjälp.

Såna här dagar är pest - I hate! Såna här dagar vill jag bara sova bort, men jag kan inte sova - inatt har jag faktiskt sovit hela natten så nu är jag ju inte sovtrött.

Vet ni vad jag roade mig med igår när jag totalt jätte deppig och mådde dåligt..



Det är sånt min hjärna också behöver ibland...

Nu ska jag slänga mig i sängen och tycka synd om mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0