Mentalt lugn

En riktigt skön helg går mot sitt slut. Eftersom vi vaknade så sent igår så hade ju halva dagen gått när vi hade ätit frukost. Tillagade inbakad oxfilé och potatisgratäng till middag, vilket var supergott, men det blev så mycket över så vi får ha det till middag idag också. Tittade på Sommaren med Göran på kvällen och kan inte rekommendera den.

Idag har jag fortsatt på min målning i träningsrummet. Hög musik och en pensel i handen och jag försvinner in i min egen lilla värld.



Jag har börjat plocka ihop vad jag ska ha med mig imorgon. Åker till Schweiz imorgon bitti kl.08.15 från Kastrup - förstår ni vilken okristlig tid jag måste gå upp!!!  Kl.04.00 för att hinna köra kl.05.00. Suck!!
Jag och Lotta ska på kick-off i Zürich måndag och på tisdag ska vi besöka säljkontoret samt ett annat ställe. På eftermiddagen åker vi hem igen och går allt som det ska, är jag hemma vid 19 tiden på tisdag.

Hittade några blider från Svensköp - målningarna som jag gjorde där uppe.







Och när jag tittade igenom bilderna så kände jag en stor saknad efter det här rummet.





Fråga mig inte varför vinstället stod där - JAG VET INTE!

Nu ska jag packa min necessär - Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Sara

WOW! Du är ju helt fantastiskt duktig på att måla:)

2010-01-17 @ 18:26:58
Postat av: sus

Åh vad snäll du är! Jag gillar att måla, men föredrar ändå oljefärg - denna färgen från Panduro är lite jobbig för den torkar direkt.

2010-01-17 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0