Ettårsjubileum

Tjenixen people!

Idag har det faktiskt inte varit en hattisdag, jag har känt mig ganska tillfreds med arbetslivet hela dagen. Inte illa för att vara en helt vanlig tisdag i mitt liv. I eftermiddags under ett samtal med Mia på jobbet kom jag plötsligt på att idag har jag ju ettårsjubileum - det är ett helt år sen jag startade mitt skrivande på den här adressen. Hur kul är inte det att jag fortfarande håller mitt nyårslöfte vid liv.

I och med detta jubileum borde jag ju ha en kulig tävling precis som alla andra kändisbloggare, eller hur?
Frågan är bara vad...???

Den som skriver den roligaste, mest intressanta, mest händelserika kommentaren i detta inlägg vinner ett helt eget inlägg i denna snuttisblogg med bilder och text som författaren "moi" har knåpat ihop lika intressant och händelserikt som den vinnande kommentaren. (eller hur?!)

WIIIIEEEEEE!!! Visst var det roligt??!!!

Och alla som medverkar kan få titta på min tvillingsyster..



Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Mia, kollegan, Nilsson

Ligger nog rätt bra till i tävlingen, va! Enda inlägget än...;) Natti o sussa gott! :)

2010-01-12 @ 22:30:01
Postat av: Elliot

Tjeninixen!

Detta är din underbara, begåvade systerson Elliot! Underbar ja det är jag, läcker ja det är jag för att jag har en kropp som Bolt, är en simmare som Phelps, har en vagnpark bestående av snygga bilar värda miljoner och jag får brudarna att smälta. Inte illa för en 6 månaders baby. Eller hur????? Men det går ju i släkten eller hur Sus. Har nog en hel del efter dig faktiskt... Dina ögon dom tindrar, dina läppar dom ler, ditt hjärta är stort som en hel armé, du har en kropp som (det kan jag inte säga här...) ja hela du får mig att le:) Love you!!!

2010-01-13 @ 18:30:19
URL: http://http:/superpojken.blogg.se
Postat av: Bottan

Inte enäggs i alla fall, för hon har inga bröst

2010-01-14 @ 08:21:00
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: Annsan

Ont de gör ont men de går, de gör ont en stund på natten men inte på dan! Jag tror jag har fått light, ja alzheimer light för jag glömmer så bra.

Idag glömde jaaaaag, min mobil och min midaaaaaag, det gör ooont! Så oooont!

2010-01-15 @ 11:28:46
Postat av: sus

Haha Ann, skulle det vara en pik till mig för att jag glömde maten idag???? haha du är för rolig! Passande låt till eliten själv - vet precis vilka foto jag ska sätta in i ett blivande inlägg..

2010-01-15 @ 18:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0