Halvfärdig dansös

Jag har börjat sova lääänngeee - det måste vara åldern! Vaknade inte förrän kl.10 idag och jag kände mig så utsövd som det bara går. Jag har inte gäspat en enda gång idag.

Kallt som bara den ute, men trotsade allt vad jag tycker om kyla och gick ut med min M på en promenad. Jag hade mössa på mig minsann och det berodde endast av den enkla anledningen att M sa till mig att ta mössa på mig för jag såg förjävlig ut på håret... Frös om kinderna så jag funderar starkt på att köpa mig en rånarluva.

När vi kom hem kände jag en längtan efter att skapa något och jag har ju sagt ända sen vi flyttade in att jag ska måla vår ena vägg i träningsrummet... jaja får väl i alla fall börja. Det har ju faktiskt gått 1 1/2 år sen jag sa det..
Svårt att veta vad man ska måla i ett träningsrum, men jag har alltid varit fascinerad av flamenco dansöser så det fick det bli. Nu har jag i alla fall börjat och nu får det bli det.



Sen har vi börjat planera för renovering av vår tvättstuga - ÄNTLIGEN!! Det har ju varit behövligt länge, och nu...har vi i alla fall kollat lite vad som finns och vad vi vill ha. Nu väntar bara några lediga helger för inköp och arbete.

Ikväll blir det myspys med mannen i mitt liv. En romantisk kväll med levande ljus och skräckfilm..då klänger jag på honom för han ska skydda mig från allt ont.. haha nä det blir väl en p-rulle eller nåt (skojade bara)  - sånt tittar inte vi på.

Hörs och ses

Kommentarer
Postat av: Niklas

P-rulle :O Nu skrämmer du upp din dotter :(

2010-01-09 @ 21:29:38
Postat av: sus

Eller hur?! Jag skojade ju bara..

2010-01-09 @ 23:17:00
Postat av: josefine

haha, det hoppas jag!

2010-01-09 @ 23:40:12
Postat av: Cathy

Haha, det gjorde du inte!!!!!

2010-01-10 @ 09:10:03
URL: http://http:/superpojken.blogg.se
Postat av: sus

vi kollade faktiskt på into the blue2

2010-01-10 @ 10:07:41
Postat av: bottan

Gillar din halvnakna...jag menar halvfärdiga dansös.

2010-01-10 @ 13:19:46
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Inte visste jag att du är en sådan konstnär! Snyggt=)

2010-01-10 @ 15:27:54
Postat av: Gunilla

Inte visste jag att du är så konstnärlig av dig! Tjusigt=)

2010-01-10 @ 15:36:16
Postat av: Gunilla

Herregud, det blev dubbelt. Nja, så bra är du kanske inte, ha ha.

2010-01-10 @ 15:37:53
Postat av: sus

Tack, den blir bättre (tror jag). Inspiration flög bort igen...nu dröjer det väl 1 1/2 år innan jag fortsätter..

2010-01-10 @ 18:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0