Här är så tyst..

Det enda som hörs är lite snarkningar och stön från soffan där min lilla gubbe ligger sjuk. Han har inte förstått att det är dagen efter man är sjuk, inte två dagar efter..
Äsch, det är inte hangover, det är något annat, men typ samma symptom.

Hungriga som bara den gick vi och köpte onyttig mat för att slippa stå vid spisen, och när vi sen kommer hem med det onyttiga vill han inte ha.. Det smakade inte. En annan som inte behöver det tuggar i sig med en glupskhet som skrämmer den som är van vid vett och etikett.

Barnen är borta och nu jag sitter här i min nästan ensamhet, och tystnaden är total.

Nä, nu får jag rycka upp mig - jag kör lite guitar hero och lättar upp stämningen - det är ju för tusan lördag!!



Saknar det här - vill ha mycket snö!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0