Kommentera mera!

Måste ju säga att det är lite väl dåligt med kommentarer här på denna blogg! Är det ingen mer som vill lätta sitt hjärta? Inte så svårt att utse en vinnare fram till nu i alla fall, men tävlingen är igång fram till onsdagen den 20/1 - så kom igen nu mina kära bloggläsare. Jag vet att ni vill!

Det blir kanske så att jag gör inlägg om Er alla ändå, men vinnaren får ett extra långt inlägg. Pigge behöver inte kommentera för han har så många inlägg redan - han är redan känd!

Nu har jag just kommit hem från ett härligt Afro pass. 54 personer stänkte svett omkring sig och alla bara log trots svettstänk. Skitkul var det och jag undrar bara var jag kommer ha mest ont imorgon... ryggen? armarna? benen? ballarna? Säkerligen blir det något influensa-aktigt. Sällan man skakar alla lemmar så mycket och så länge, så det bara måste värka imorgon.

Gjorde mig skuldfri hos researrangören häromdagen då vi ska först åka till Österrike vecka 8 och sen tre veckor senare ska vi på Spa i Polen. Känns skönt att det börjar närma sig - bara 37 dagar kvar!

Imorgon är det fredag och helgen står för dörren. Ska se om inspirationen infinner sig så jag kan fortsätta med mina flamenco dansöser.. Längtar efter ledigheten i alla fall.

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Cathy

Måste säga att jag tycker att du är väldigt flitig syrran:) Men det är väl därför som du håller dig så ung!!

Kramiz

2010-01-15 @ 09:45:24
URL: http://http:/superpojken.blogg.se
Postat av: sus

Haha, eller hur! Flitig? njäää kan jag inte påstå, men det beror på vad eller vem man jämför med.. Du vet att jag har anmält dig till träningsdagen i April, va?

2010-01-15 @ 18:56:21
Postat av: mamma

Hej gumman ser att du har satt in foto på ditt förra hus.Tror kanske att du saknar det lite grann.Visst är ert nya hus supper fint men jag kan nog tycka att det andra var jätte fint oxå jag tycker att du är jätte duktig att skriva i din blogg,och alla gamla kort du sätter in även nya.allt du hittar på att skriva om.Den kapaciteten har du ej ärvt efter din mor ej efter din far hellre.Catharina och du är fantastiska att hitta på.Jag beundrar er båda för det Kramis din mamma

2010-01-20 @ 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0