Ska jag räkna får eller?

Söndagkväll. Jobb imorgon. Vad har jag egentligen gjort dessa 12 dagar som jag har varit ledig? Massor, men tiden går ju så fort..

Idag har jag ju i och för sig inte gjort för mycket. Softat med stort S. Efter min stund med gitarren igår så blev jag biten gitarrist igen. Wow, I love guitar hero, speciellt när man slår sina egna rekord hela tiden.
Stora delar av eftermiddagen och en stund nu ikväll har jag spenderat framför tvn och kört rock så det dånade ur högtalarna. Härligt!

Gottesugen denna sista dag innan viktväktarna och vad finner man...



Bara äckliga körsbär i likör kvar - varför envisas de med att ta med såna - ingen äter dem!

På tal om gottesugen.... titta vad jag ska hänga på jobbet..!!



Min nya almanacka!! Jag får ha den bakom ryggen annars är det risk att jobbet blir lidande..

Som sagt en lugn dag. En inte alltför skön promenad i denna fruktansvärda kyla, höll på att förfrysa mina öron bara för att jag är för fåfäng för att ta på en mössa.. jag glömde den faktiskt, och när jag väl kom på att det var för kallt, typ 2 m utanför ytterdörren orkade jag inte gå in och hämta den, så jag fick helt och hållet skylla mig själv pga lathet och fåfänga. Det blev en rask promenad runt kvarteret och sen direkt bort till Konsum där vi lånade lite värme och sökte förgäves efter rödkål. Varför var alla sorter rödkål slut på hyllan? Har folk det till nyår eller?

Barnen kom hem idag - de har inte varit hemma på jäääätteeelääänggeee, och jag har saknat dem så. Jossan rusade in på sitt rum för att "leka" med sin nya leksak.. Hon har köpt en ny dator och nu är hon inte mentalt hemma längre..



Den behöver poleras gumman!! Du har fingrat ner den!



Snygg leksak - vill också ha!

Får väl snart gå och nanna, ska upp 05.15 imorgon... hur ska jag kunna somna, har ju inte gått och lagt mig före midnatt på länge. Suck!

Hoppas ni njuter massor ni som är lediga några dagar till, ni andra får bita ihop och se fram emot onsdag - DÅ ÄR VI LEDIGA IGEN!!! Wiiiiieeeee

Kommentarer
Postat av: Niklas

Haha en stolt Josefine med sin nya dator :D

2010-01-03 @ 22:43:11
Postat av: Bottan

För det första gillar JAG mörk choklad med körsbär i likör, jag älskar promenaderna i kylan ( läs min blogg ) och så synd att du inte ser fram emot tisdagkväll, det gör jag ;) Puss

2010-01-04 @ 18:50:33
URL: http://bottan.blogg.se/
Postat av: sus

Syster Micke, hahahahaha!!! Den var bra!

Klart jag ser fram emot tisdagskvällen, men jag har en hel jäkla arbetsdag före... Ta gärna med skilsmässospelet - kan vara bra att öva eller nåt.

Puss & Kram

Bye the way - hinner ni till sju?

2010-01-04 @ 19:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0